Comms United IKE
ΕΡΕΣΣΟΥ 45 , ΑΘΗΝΑ, 10681
Comms United IKE
ΕΡΕΣΣΟΥ 45 , ΑΘΗΝΑ
Νομική Μορφή | ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (Ι.Κ.Ε.) |
Α.Φ.Μ. | 800924917 |
Αρ. Γ.Ε.ΜΗ. | 145053501000 ↗ |
Ημερομηνία Ίδρυσης | 30-01-2018 |
Ημερομηνία Εγγραφής στο Ε.Β.Ε.Α. | 30-01-2018 |
Κατάσταση | ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ |
Διακριτικοί Τίτλοι Επιχείρησης
Comms United |
Στοιχεία Επικοινωνίας
Σκοπός Επιχείρησης
Σκοπός της εταιρίας είναι: 1. Παροχή επιχειρηματικών συμβουλών και υλοποίησης οργάνωσης, διοίκησης, μάρκετινγκ, επικοινωνίας, πωλήσεων, μέσων ενημέρωσης, χορηγικής πολιτικής, διαχείρισης κρίσεων, εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητες, επιχειρηματικής ηθικής, εσωτερικής επικοινωνίας και αξιολόγησης-εκπαίδευσης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού, αξιοποίησης νέων τεχνολογιών, ανάπτυξης δικτύου πωλήσεων λιανικής, δημιουργικότητας, καινοτομίας και εν γένει οιασδήποτε λειτουργίας επιχειρηματικής ή και διοικητικής / οργανωτικής μονάδας. 2. Η παροχή συμβουλών και η υποστήριξη στο σχεδιασμό πλάνου στρατηγικής ανάπτυξης, οργάνωσης, προβολής και μάρκετινγκ, στο ψηφιακό και φυσικό περιβάλλον, καθώς και η παροχή συμβουλών οργάνωσης, στρατηγικής τοποθέτησης, και η προβολή καθ’ οιονδήποτε τρόπο. 3. Ο σχεδιασμός, η εφαρμογή, η αξιολόγηση, η ανάλυση, η αποτίμηση, η δημιουργία, η διαφύλαξη και η συντήρηση της φήμης, προϊόντων, υπηρεσιών εταιριών και προσώπων. 4. Δημόσιες σχέσεις και ανάπτυξη σχέσεων με ΜΜΕ, bloggers, influencers κλπ για λογαριασμό επιχειρήσεων, οργανισμών και μη κερδοσκοπικών φορέων. 5. Σύνταξη μελετών σκοπιμότητας / βιωσιμότητας, σχεδιασμό και πραγματοποίηση ερευνών και παροχή συμβουλών στο σχεδιασμό πλάνου στρατηγικής ανάπτυξης, μάρκετινγκ και επικοινωνίας 6. Ανάπτυξη σήματος, δημιουργικές εργασίες και διαφημιστικές παραγωγές, διοργάνωση εκδηλώσεων, σχεδιασμό και υλοποίηση προωθητικών προγραμμάτων, διαχείριση χορηγικών προγραμμάτων και συμμετοχή σε ευρωπαϊκά ή ελληνικά ερευνητικά προγράμματα. 7. Εμπορική εκμετάλλευση κάθε είδους δικαιωμάτων (εικόνας - σήματος κ.α. προσωπικότήτας, τηλεοπτικών δικαιωμάτων κ.α.), αγορά διαφημιστικού χώρου και χρόνου (media shopping), σε παραδοσιακά (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες κ.α.) και σύγχρονα μέσα (διαδίκτυο κ.α.) 8. Αντιπροσώπευση νομικών και φυσικών προσώπων οιασδήποτε επιχειρηματικής δραστηριότητας στην Ελλάδα 9. Υποβολή προτάσεων και ανάληψη οικονομικής ευθύνης προγραμμάτων, νέων δραστηριοτήτων. 10. Δημιουργία / διαχείριση τράπεζας δεδομένων για επιστημονική, μελετητική, ή/και εμπορική χρήση. 11. Διαχείριση δικαιωμάτων δικτύου franchising (δικαιόχρησης). 12. Ολοκληρωμένη διαχείριση και συμβουλευτική υποστήριξη ανάπτυξης σημείων λιανικών πωλήσεων (retail marketing) 13. Συμβουλευτική υποστήριξη, σχεδιασμός και διαχείριση / εκμετάλλευση προγραμμάτων μάρκετινγκ με τη χρήση ψηφιακών μέσων (digital marketing) και γενικότερα τα μέσα ψηφιακής δικτύωσης. Για την εκπλήρωση του σκοπού της η εταιρία μπορεί: α) Nα συμμετέχει σε οποιαδήποτε επιχείρηση παρεμφερούς σκοπού, με οποιοδήποτε εμπορικό τύπο, που είτε υπάρχει είτε πρόκειται να ιδρυθεί στην Ελλάδα ή στο Εξωτερικό. β) Να συνεργάζεται με φυσικά ή νομικά πρόσωπα με οποιοδήποτε τρόπο. γ) Να είναι μέλος αστικών μη κερδοσκοπικών Εταιρειών και να συμμετέχει στην χρηματοδότησή τους, εφ’ όσον αυτές προωθούν σε πειραματικό ή δοκιμαστικό (Pilot) επίπεδο τους ίδιους σκοπούς, εφ’ όσον αξιοποιούν χρηματοδοτικά σχετικά προγράμματα της Ε.Ε. δ) Να ιδρύει, υποκαταστήματα, γραφεία αντιπροσώπων και πρακτορεία οπουδήποτε στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ε) Να ιδρύει νέες επιχειρήσεις με συναφείς ή παρεμφερείς σκοπούς στην Ελλάδα και το Εξωτερικό Η ανωτέρω απαρίθμηση των σκοπών της εταιρίας, είναι ενδεικτική και όχι περιοριστική.