ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ 190-194 , ΧΟΛΑΡΓΟΣ, 15561
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ 190-194 , ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Νομική Μορφή | Α.Ε. |
Α.Φ.Μ. | 802946769 |
Αρ. Γ.Ε.ΜΗ. | 185951601000 ↗ |
Ημερομηνία Ίδρυσης | 16-07-2025 |
Ημερομηνία Εγγραφής στο Ε.Β.Ε.Α. | 16-07-2025 |
Κατάσταση | ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ |
Διακριτικοί Τίτλοι Επιχείρησης
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΑ Α.Ε. |
Στοιχεία Επικοινωνίας
Σκοπός Επιχείρησης
1. Σκοπός της εταιρείας είναι: 1.Το λιανικό και χονδρικό εμπόριο προϊόντων πολιτιστικού χαρακτήρα, όπως αντίγραφα αρχαιοτήτων, εκδόσεις, έργα τέχνης, είδη λαϊκής ή παραδοσιακής τέχνης, κοσμήματα, αναμνηστικά, χρηστικά αντικείμενα, χειροτεχνήματα και κάθε άλλο είδος που συνδέεται με την πολιτιστική κληρονομιά ή τη σύγχρονη δημιουργία. 2. Η παραγωγή, επεξεργασία, σχεδίαση, επιμέλεια και ανάθεση παραγωγής των ανωτέρω ειδών, με ίδια μέσα ή μέσω τρίτων, σε συνεργασία με σχεδιαστές, καλλιτέχνες, μουσεία, πολιτιστικούς οργανισμούς ή άλλους φορείς, δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου. 3. H δημιουργία ή/και αναβάθμιση διαδικτυακών ή φυσικών πωλητηρίων, περιλαμβανομένης και της μίσθωσης, εντός και εκτός αρχαιολογικών χώρων και μουσείων, σε επιλεγμένα σημεία της επικράτειας, καθώς και στο εξωτερικό, και η συνεργασία με καταστήματα τρίτων ή άλλα εμπορικά δίκτυα και κανάλια πωλήσεων, με σκοπό τη διάθεση στο κοινό εμπνευσμένων εφαρμογών, καλλιτεχνημάτων, ακριβών αντιγράφων, έργων τέχνης, ψηφιακών εφαρμογών, εν γένει πολιτιστικών αντικειμένων, καθώς και τυποποιημένων – πιστοποιημένων προϊόντων της αγροδιατροφικής αλυσίδας. 4. H ανάπτυξη συστημάτων ηλεκτρονικών αγορών και πληρωμών για εισιτήρια εισόδου και άλλες υπηρεσίες για τους επισκέπτες σε αρχαιολογικούς χώρους, μνημεία και μουσεία, η διάθεση ειδών, φωτογραφιών, ηλεκτρονικών εκδόσεων και άλλων ψηφιακών εφαρμογών που απευθύνονται στο κοινό. 5. Η δημιουργία και αναβάθμιση εργαστηρίων κατασκευής εκμαγείων, ακριβών αντιγράφων και απομιμημάτων, καθώς και η δημιουργία επισκέψιμων εκθεσιακών χώρων με αντικείμενο θέματα από την πολιτιστική κληρονομιά. 6. Συμβουλευτικές υπηρεσίες για την ανάλυση, σχεδιασμό και υλοποίηση ολοκληρωμένων πληροφοριακών συστημάτων. 7. Συμβουλευτικές υπηρεσίες πάσης φύσεως. 8. Η εκπόνηση μελετών και σχεδιασμών δικτύων, εφαρμογών βάσεων δεδομένων και υπηρεσιών τηλεματικής. 9. Η ανάληψη εκτέλεσης παντός είδους μελετών. 10. Η ανάπτυξη λογισμικού για την παροχή εξειδικευμένων λύσεων πληροφορικής. 11. Η συμμετοχή σε έργα πληροφορικής που προκηρύσσονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση ή/και από τους αρμόδιους φορείς του Ελληνικού Δημοσίου. 12. Η τεχνική και διοικητική διαχείριση έργων πληροφορικής στον Ευρωπαϊκό και Ελληνικό χώρο. 13. Η αντιπροσώπευση ημεδαπών και αλλοδαπών οίκων του εξωτερικού, που παράγουν ή εμπορεύονται προϊόντα ή παρέχουν υπηρεσίες ίδιες ή παρεμφερείς, με αυτές που περιλαμβάνονται στους σκοπούς της εταιρείας. 14. Η εμπορία πολιτισμικών προϊόντων. 15. Η προβολή πελατών της εταιρείας (μουσεία, αρχαιολογικοί χώροι, αίθουσες τέχνης) προς εξυπηρέτηση του αντικειμένου της εταιρείας. 16. Η πώληση εισιτηρίων. 17. Το λιανικό εμπόριο από επιχειρήσεις πωλήσεων με αλληλογραφία ή μέσω διαδικτύου. 18. Το λιανικό εμπόριο πολιτιστικών και ψυχαγωγικών ειδών, με αλληλογραφία ή μέσω διαδικτύου. 19. Το λιανικό εμπόριο βιβλίων, με αλληλογραφία ή μέσω διαδικτύου. 20. Το λιανικό εμπόριο εγγραφών μουσικής και βίντεο, με αλληλογραφία ή μέσω διαδικτύου. 21. Το λιανικό εμπόριο αθλητικού εξοπλισμού, με αλληλογραφία ή μέσω διαδικτύου. 22. Το λιανικό εμπόριο γραμματοσήμων και νομισμάτων, με αλληλογραφία ή μέσω διαδικτύου. 23. Το λιανικό εμπόριο καλλιτεχνικών και αναμνηστικών ειδών, με αλληλογραφία ή μέσω διαδικτύου. 24. Το λιανικό εμπόριο από επιχειρήσεις πωλήσεων με αλληλογραφία ή μέσω διαδικτύου μη εξειδικευμένων αγαθών. 25. Το λιανικό εμπόριο μέσω τηλεπωλήσεων - τηλεμάρκετινγκ διαφόρων αγαθών, για λογαριασμό τρίτων. 26. Η ενέργεια πάσης φύσεως εμπορικών πράξεων. 27. Η αντιπροσώπευση πάσης φύσεως οίκων του εσωτερικού και του εξωτερικού. 28. Η ανάληψη δραστηριότητας ως εμπορικού διανομέα ή και αντιπροσώπου ή και υποδιανομέα, οίκων του εσωτερικού ή εξωτερικού, για προϊόντα και υπηρεσίες. 29. Υπηρεσίες προώθησης (marketing), συμπεριλαμβανομένων των ενεργειών προώθησης προϊόντων. 30. Η διενέργεια πάσης πράξεως και επιχειρήσεως παρεμφερούς, συναφούς ή δυναμένης να υποβοηθήσει την πραγματοποίηση των ανωτέρω αναφερομένων σκοπών. 2. Για την επίτευξη του σκοπού της η εταιρεία μπορεί: (α) να συμμετέχει σε οποιαδήποτε επιχείρηση ή/και νομικό πρόσωπο με οποιαδήποτε νομική μορφή και να συνεργάζεται με οποιονδήποτε τρόπο με φυσικά ή/και νομικά πρόσωπα που επιδιώκουν σκοπούς παρεμφερείς προς εκείνους της εταιρείας ή/και να εξαγοράζει εταιρικά μερίδια ή συμμετοχές σε άλλες εταιρείες, (β) να ιδρύει μόνη ή σε συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις θυγατρικές εταιρείες, (γ) να συμμετέχει σε και ενασχολείται με και ακόμη και να χρηματοδοτεί, μερικά ή ολικά, επιστημονικά προγράμματα, έρευνες, διεθνή συνέδρια ή διεθνείς πανεπιστημιακές συνεργασίες και έρευνες ερευνητικών ιδρυμάτων, δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου, που συνδέονται οπωσδήποτε ή μπορούν να υποβοηθήσουν τους σκοπούς της εταιρείας, (δ) να συμμετέχει σε προγράμματα ευρωπαϊκής συνεργασίας μεταξύ ομοειδών επιχειρήσεων ή κοινών προγραμμάτων επιχειρήσεων και πανεπιστημιακών και ερευνητικών προγραμμάτων, (ε) να συμμετέχει σε δημόσιους ή ιδιωτικούς διαγωνισμούς και να συνάπτει σχετικές συμβάσεις, (στ) να συνάπτει συμβάσεις αποκλειστικής ή μη διανομής ή αντιπροσώπευσης οίκων του εξωτερικού ή και οίκων του εσωτερικού, με συναφείς δραστηριότητες ή που παράγουν ή εμπορεύονται προϊόντα ή/και παρέχουν υπηρεσίες που εντάσσονται στους σκοπούς της εταιρείας, είτε διαρκείς, ορισμένου ή αορίστου χρόνου, είτε κατ’ αποκοπή, (ζ) να ιδρύει υποκαταστήματα, γραφεία ή/και πρακτορεία οπουδήποτε, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, (η) να παρέχει κάθε είδους εγγυήσεις υπέρ τρίτων, φυσικών ή νομικών προσώπων, συνεργατών της ή μη.