AIA RELATE ANΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ 4 , ΑΘΗΝΑ, 10671
AIA RELATE ANΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ 4 , ΑΘΗΝΑ
Νομική Μορφή | Α.Ε. |
Α.Φ.Μ. | 999098889 |
Αρ. Γ.Ε.ΜΗ. | 6818801000 ↗ |
Ημερομηνία Ίδρυσης | 20-03-2006 |
Ημερομηνία Εγγραφής στο Ε.Β.Ε.Α. | 30-03-2006 |
Κατάσταση | ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ |
Διακριτικοί Τίτλοι Επιχείρησης
ΑΙΑ RELATE A.E. |
AIA RELATE A.E. |
Στοιχεία Επικοινωνίας
Σκοπός Επιχείρησης
1. Σκοπός της Εταιρίας θα είναι : Κύριος σκοπός: α) Οι υπηρεσίες παροχής επιχειρηματικών και διαχειριστικών συμβουλών, επενδυτικών σχέσεων, δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας β) Οι υπηρεσίες δημοσίευσης ισολογισμών, καταστατικών, τροποποιήσεων, ανακοινώσεων κλπ. γ) Η έρευνα αγοράς και οι δημοσκοπήσεις της κοινής γνώμης. δ) Οι διαφημιστικές υπηρεσίες, παρεχόμενες με οποιονδήποτε τρόπο, έμμεσο ή άμεσο και με την χρησιμοποίηση διαφόρων μέσων. ε) Οι φωτογραφικές δραστηριότητες. στ) Οι υπηρεσίες γραμματείας και μετάφρασης. ζ) Οι ειδικές υπηρεσίες μελετών. η) Οι υπηρεσίες διοργάνωσης εκθέσεων και συνεδρίων. θ) Οι κινηματογραφικές και βιντεοσκοπικές δραστηριότητες. ι) Οι υπηρεσίες προώθησης καλλιτεχνικής δημιουργίας, συμπεριλαμβανομένης της συγγραφής (κειμενογράφησης), σύνθεσης, γλυπτικής, ψυχαγωγίας κλπ. ια) Οι διοικητικές και υποστηρικτικές δραστηριότητες γραφείου και η γραμματειακή υποστήριξη. ιβ) Ο σχεδιασμός, η προμήθεια, η παραγωγή, η μεταποίηση και εμπορία ειδών δώρων, διαφημιστικού υλικού και διαφόρων ειδών σε φυσικά ή νομικά πρόσωπα και προς το Δημόσιο. ιγ) Η έκδοση έντυπου εμπορικού διαφημιστικού υλικού, εμπορικών καταλόγων και παρόμοιων ειδών. ιδ) Οι δραστηριότητες προγραμματισμού ηλεκτρονικών συστημάτων, η παροχή συμβουλών σχετικά με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, οι υπηρεσίες διαχείρισης ηλεκτρονικών συστημάτων και λοιπών σχετικών δραστηριοτήτων. ιε) Οι δραστηριότητες υπηρεσιών πληροφορίας, η επεξεργασία δεδομένων, η καταχώρηση και συναφείς δραστηριότητες και η παραγωγή περιεχόμενου δικτυακών πυλών (web portals). ιστ) Η εκπόνηση μελετών ανάπτυξης, διαχείρισης και προώθησης τουριστικών προορισμών (περιφερειακών, νομαρχιακών και δημοτικών αυτοδιοικητικών αρχών, φορέων οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, μη κυβερνητικών οργανώσεων και ερευνητικών ιδρυμάτων, περιοχών) και η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε όλα τα στάδια υλοποίησης τους. ιζ) Η εκπόνηση σχεδίων σύστασης, οργάνωσης και διαχείρισης οργανισμών διαχείρισης και προώθησης προορισμών και η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε όλα τα στάδια υλοποίησης τους. ιη) Το μάρκετινγκ και η προβολή προορισμών, περιοχών, θεματικών ή γεωγραφικών προϊόντων και δημόσιων ή μικτών φορέων. ιθ) Η εκπόνηση στρατηγικής (strategic plan) και σχεδίου δράσης μάρκετινγκ (marketing plan). κ) Ο στρατηγικός σχεδιασμός επικοινωνιακής εκστρατείας και brand development. κα) Ο σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ενημέρωσης – εξοικείωσης της τοπικής κοινής γνώμης σε θέματα τουρισμού, διαμόρφωσης τουριστικής συνείδησης και εθελοντισμού. κβ) Ο σχεδιασμός προγραμμάτων κατάρτισης προσωπικού των επιχειρήσεων της περιοχής σε θέματα τουρισμού, διαμόρφωσης τουριστικής συνείδησης και εξυπηρέτησης πελατών. κγ) Το μάρκετινγκ και η προβολή τουριστικών και επιχειρήσεων. κδ) Η εκπόνηση στρατηγικής (strategic plan) και σχεδίου δράσης μάρκετινγκ (marketing plan) για το σύνολο της επιχείρησης ή νέες της δραστηριότητες. κε) Ο στρατηγικός σχεδιασμός και υλοποίηση επικοινωνιακής εκστρατείας (εκπόνηση δημιουργικού, σχεδιασμός μέσων, παραγωγές, αγορά των μέσων). κστ) Ο σχεδιασμός και υλοποίηση εκστρατείας δημοσίων σχέσεων. κζ) Ο σχεδιασμός και υποστήριξη της οργάνωσης προγραμμάτων συνεδρίων με θέματα σχετικά με τον τουρισμό. κη) Η εκπόνηση και υλοποίηση σχεδίου προβολής προορισμών στο διαδίκτυο (web marketing) και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. κθ) Η εκπόνηση μελετών αξιολόγησης φέρουσας ικανότητας επισκεψιμότητας και σχεδίων διαχείρισης επισκεπτών με εξειδίκευση στην εφαρμογή σε προστατευόμενες περιοχές. λ) Η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και προγραμμάτων κατάρτισης, σε όλα τα στάδια υλοποίησης σχεδίων διαχείρισης. λα) H ανάπτυξη συνεργασίας με διεθνή προγράμματα πιστοποίησης και ανάδειξης προστατευόμενων περιοχών και η εκπροσώπηση τους στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και την Ανατολικής Μεσογείου. λβ) Η εκπόνηση μελετών ανάπτυξης, διαχείρισης και προώθησης οικοτουρισμού και αειφορικού τουρισμού και η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε όλα τα στάδια υλοποίησης τους. λγ) Ο σχεδιασμός και εκπόνηση δραστηριοτήτων και προγραμμάτων οικοτουριστικού και αγροτουριστικού ενδιαφέροντος. λδ) Η υποβολή φακέλων χρηματοδότησης τουριστικών επιχειρήσεων μέσω Ε.Ε. και του αναπτυξιακού νόμου για την εφαρμογή πράσινων τεχνολογιών, ψηφιακών εφαρμογών καθώς και για τη χρήση εναλλακτικών πηγών ενέργειας. λε) Η ανάπτυξη ερευνητικής δραστηριότητας σε συνεργασία με επιστημονικούς φορείς και ακαδημαϊκά ιδρύματα στους τομείς της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, διαχείρισης και προώθησης προορισμών με έμφαση στο φυσικό περιβάλλον και τις νέες τεχνολογίες. λστ) Οι δραστηριότητες συμμετοχής σε ημεδαπές και αλλοδαπές εταιρείες οποιασδήποτε νομικής μορφής και πάσης φύσεως αντικειμένου εργασιών. λζ) Οι δραστηριότητες απόκτησης μετοχών, χρεογράφων και παρεμφερών επενδυτικών αξιών. λη) Η παροχή χρηματοοικονομικών συμβουλών. λθ) Η παροχή υπηρεσιών γευσιγνωσίας. μ) Ο σχεδιασμός, διοργάνωση και υλοποίηση πάσης φύσεως εκδηλώσεων. μα) Οι υποστηρικτικές δραστηριότητες θεάματος. μβ) Οι υπηρεσίες αρθρογράφου. μγ) Οι υπηρεσίες ενοικίασης επίπλων και άλλων οικιακών συσκευών. μδ) Οι δραστηριότητες ειδικευμένου σχεδίου. με) Η υλοποίηση σεμιναρίων επιμόρφωσης στελεχών επιχειρήσεων, για θέματα που άπτονται της εξειδίκευσης και της δραστηριότητας της Εταιρίας. μστ) Οι υπηρεσίες παρουσίασης στα μέσα ενημέρωσης.